Reklamácie

Reklamácie a postup pri reklamovaní

Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte.

Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite prosím na adresu SEMAN Co, s.r.o., Gorlická 9, 08501 Bardejov.

Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou! Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa.

Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému:

* reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus,
* výmena za iný tovar, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru)
* vrátenie peňazí.
Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Poštovné a iné poplatky nevraciame, rovnako ani poplatky na doručenie reklamovaného tovaru.

Vrátenie tovaru

Všetok tovar zakúpený v e-shope xtrasports.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné.
Tovar je nutné zaslať na adresu: SEMAN Co, s.r.o., Gorlická 9, 08501 Bardejov. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou! Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze Vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky, na účet, z ktorého ste zaplatili, prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody.
Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch:

* tovar je mechanicky poškodený
* tovar javí známky používania
* tovar bol objednaný špeciálne na objednávku (kusová výroba produktov, ktoré nie sú predávané cez e-shop, alebo boli upravené pre špecifické potreby zákazníka)
V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.
Nekompletnosť zásielky a poškodenie tovaru

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu xtrasports@zoznam.sk. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.
Prajeme Vám príjemné nakupovanie v našom e-shope!